Fredag

Nu är det fredag och bara TRE dagar kvar. Jesus vad fort det går! Jag som hade på känn att den här sista veckan skulle gå hur sakta som helst bara för att, men jag tycks ha haft tur ;)

Idag har jag varit ledig så jag har släppat mig ner till Alidebergsbadet och solat och badat lite. Första gången jag solat sådär riktigt iår faktiskt, hur hemskt är inte det?!! Dom har en stor pool där också så det blev faktiskt två dopp med! Men orkade inte med att ligga där mer än typ tre timmar. Alldeles för rastlös för att ligga sådär själv. Men nu vet jag i alla fall att det är mysigt att sola där och det är ju riktigt nära så dit ska jag ta med mig Peter när det blir fint väder!

Nu håller jag på och hungrar ihjäl men jag ska försöka vänta ett litet tag till innan jag gör någon mat.. Klockan är inte ens fyra. Ska göra min otroligt goda rödvinssås! Den är till och med godare än mammas, även fast att det är samma recept, det ni!

Är det fint väder imorgon så blir det kanske att jag åker iväg och solar lite då med. Måste väl få liiiite färg jag med på min bleka kropp. Inge vidare att vara hur blek som helst när man har Peter som blir brun bara han är ute i solen i 5 minuter.

Haha fick ett roligt kort av han idag på posten förresten, skickat från P&L. Det är han och Erik som står "framför en strand", haha. Och på kortet står det "Tjena Agnes! Här står vi och häller vatten i en hink. Skitkul äre!! Hoppas allt är bara bra med dig så ses vi på tisdag. Puss från din Peter!" Ibland är han lite finurlig! 

Nu ska jag kolla klart på sista avsnittet av Sex and the city säsong två. Det har blivit lite av min räddning när tvn inte funkar ;) Sen har jag ett avsnitt av True Blood som jag ska kolla på ikväll med, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0